2012. március 30., péntek

Körbe-körbe

Egy egész télnyi készülés után,- melynek terjedelmét így az évszak végére beköszöntő szibériai eredetű anticiklon sajnos kicsit korlátozta- elérkezettnek láttuk az időt Tomi barátommal, hogy fussunk egy nagyobb lélegzetvételű távot is. Számba véve a lehetőségeket végül a legkényelmesebb megoldás mellett döntöttünk ami nem más volt mint a Margit-sziget. Már a dátum is kitűzésre került, amikor szerencsétlenségemre, a sötétben sikerült felszakítanom a sípcsontom környéki bőrt és szöveteket. Így nagyjából egy héttel a nagy futás előtt az estémet a János Kórház Traumatológiáján töltöttem. Kezdetben még maximálisan biztos voltam benne, hogy ez a kis probléma egyáltalán nem fogja befolyásolni a futást, majd amikor már a műtőben feküdtem, hogy lábamat több öltéssel összevarrják akkor már kezdtem elbizonytalanodni! A varratszedést pont a futás napjára írták ki!!  Napokig még a járás sem volt túl kellemes futásról, csak álmodozni tudtam. Elérkeztek az utolsó napok a kitűzött időpont előtt ami március 15.-e volt, a hosszú hétvégére  való tekintettel az orvost megkértem, hogy már 14.-én vegye ki a varrást így a futást egy nappal eltolva már teljes "felkészültséggel" tudok majd teljesíteni-gondoltam.
Hogy mit is futottunk és miért is?? Hát igen ezt de leginkább az utóbbit sokan kérdezték mind előtte mind közben mind utána :) Tervünk az volt 100 km-t futunk a szigeten ez kicsit több mint 18 kört jelent-ezért a 18 kör lefutása mellett döntöttünk :). És hogy MIÉRT?? MERT AZ JÓ!! :)- ez a legfontosabb ok, másrészt mert többek között, idei tervünk a Sárvár 24 órás futáson való részvétel is.
A körözésünket így pénteken reggel 8 órakor kezdtünk ketten Tomival, segítőnk barátnője Zsófi volt aki kitartóan írogatta körönkénti időinket, és gondoskodott frissítőink őrzéséről is-Ezúton is köszönet neki érte!!
A szigeten való körözés főleg az első félmaratonon tűnt monotonnak ekkor még ugyan együtt futottunk kissé gyors tempóban de a remek időben csak úgy suhantunk előre :). A maratoni távig kis időkülönbségekkel, amelyek főleg a frissítőponton alakultak ki váltottuk egymást. A tempó jó volt talán egy picit gyors is,de elégedetten álltunk meg frissíteni a 10. kör után! A táv második felében többen is csatlakoztak hozzánk 1-1 körre ami igen jól esett kicsit javított a hangulatunkon! Köszönet nekik ezért!! És megindult a nagy visszaszámlálás az utolsó félmaratonon már inkább csak nyomtam neki, hogy mihamarabb végezzek :)
Tomi az utolsó 4-5 körben már eléggé megzsibbadt-próbáltam bátorítani de sajnos a 16. kör után a feladás mellett döntött. Az utolsó körben már 2x is bele kellett sétálnom de még így is 29 percen belül futottam :).
Összességében 9:34 lett a vége amivel maximálisan elégedett vagyok!!
Tapasztalatok: kicsit lassabban kellett volna kezdeni az elején illetve a frissítés még tökéletesthető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése