2012. július 21., szombat

Jön a holnap megy a ma.....?!

Elkezdődött a nyár és, hogy ezt nem csak azért tudom mert már barna vagyok és meglepően sokat futok poló nélkül, hanem onnan is, hogy az én nyaram is elkezdődött. A február óta folyamatosan húzódó sérüléseim megszűnni látszódnak ezt onnan vettem észre, hogy mostanában olyan helyekre kerültem újra amelyekről az utolsó emlékeim igencsak havasak voltak még :)
Júniustól fokozatosan sikerült visszaállnom a mindennapos edzések folytatásába. Megvallom először borzasztó óvatosan hallattam mivel már az idejét sem tudtam mikor futottam fájdalom mentesen, és nem akartam elkapkodni.
Elérkezett június utolsó hete,melynek hétvégéjén nem kisebb fényű verseny mint az UB. De szép is lett volna ezen a megmérettetésen elindulni váltóban... Ha már UB és a lábam is rendben, nem mást találtunk ki Tomi barátommal mint, hogy a Budapest- Balatonakarattya távot vonat helyett futva tesszük meg. Semmi elvárás nem volt csak egy jó kis időtöltés egy amolyan csapatépítő training :)  A legnagyobb meleget elkerülve az éjszakai lefutás mellett döntöttünk! A lábam nagy vizsgája volt ez az éjszaka no meg a cipőé, jelentem mindkettő ötösre vizsgázott jó stréber módjára.
Amely meleget mi eltudtunk kerülni azt a futóknak nem sikerült, ez a teljesítési arányon is meglátszik.
A nyár folyamán szerencsémre azt csinálhatom amit szeretek, a Margitszigeten foglalkozok kis kajakos gyerekekkel, kamaszokkal. Amely mellett elég időm marad edzeni is.
Rögtönzött edzőként 10 napot töltöttem a Velencei-tónál. Ebbe a 10 napba nem csak egy tókőr futás és egy két közepesen szintes futás hanem egy igazi nagy falat is ( Anyának köszönhetően, aki mára már Athénban pihen) egy Sukoró- Liszt Ferenc 2/A-Sukoró futás is belefért a maga közel 125 km-ével is belefért no meg némi kajakozás is szerencsére.
Hát itt tartok most úgy érzem ennyi keserves fájdalmas sérüléssel telt hónap után, újra tudok futni idézőjelben csettintésre 100 km-t aminek nagyon örülök :)
A 12/6 órás verseny a következő cél az ősszel, az edzésterv kész, agy a helyén már csak nyomni kell :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése